Пиши и продавай!
как написать статью, книгу, рекламный текст на сайте копирайтеров

 <<<     ΛΛΛ     >>>   

И рекоша: мы творим, яко весь мнръ видить ю. И уступивше нд не-покрыту сънницицю, и показаша ему звезду. И видвъ Ирод, дивися з'Ьло. И поклонился Богу, crk во влагов'Ьренъ. И пристдви в ним врата своего и во-ляры, дд шедше, видять Родившегося. Идущим же им, и пдкы скрыся звезда. И возврдтишдся опять.

И молншася ему персы да пустить я едины, да изыскавше, опять 208 идуще, пов-кдять ему. И ротншася ему 209, мняще, яко звезда ТЕМ путем покажет имъ возвратитися. И шедше по звезде.

И ждав ?? ????, ддже не приидоша к нему. И рдзгн'Ьвався и призвав думца иер'Ья, и прошаше, аще кто ?? рдзумъеть о тон звъзде. И отвъщдшд ему: есть писано восиаеть звезда от Иаковд и въстднеть муж от Июды. И Ддниилъ пишет, яко прнидет Священник, но не в'Ьлш, кто есть. Мы тво-римъ, яко вез отцд родитися Тому,

Ирод же рече: како можем изискати бго? И рече Луи: поели по всъи земли Июд'висти, елико вудеть отроческъ пол родился. Понеже перси вн-д*Ьша звезду и до сего дьне, то изкии вся, ту вудеть и Тъ увненъ. И кудет ти цесарьство крепко, и втонмъ сыномъ, и до праунук твоих. И авие посла пропов'Едннкы во всъи земли, да принесуть всяк мужескъ полъ, елико родился отсел'Ь и до третидго л-тд, на чьсть и на златоимание.

Испытав, аще кто вудеть родился везъ отьцл, творя, яко поиметь и въ сына AvfecTo и поставить и цесарем.

И поне же не ВЕДАША ни единого тдкового вывше. И повел, дд извьють вся 6 тем и 3000 млдденець.

Плдчющим же ся и вопиющим вс'вм кровопролитна ради, приступивше же иереи, моляхутся ему, ДА отпустить неповиннда, но паче погрозится на нь, да умолъчять. И они, падше ницъ и лежаху до шестдго ЧАСА пред ногамд его. И одол^вАшеть ярость цесдревд. И потом, въстдвше, рекошд ему: по7 слушдн рдвъ своих, ДА ущедрить тя вышний. ПИСАНО есть, яко от Бифлеома рождется ПОМАЗАННИК. ДА же не имаши милосьрдия на своих ??????, та внф-леомския отрокы извии, а прочдд отпусти. И повел'Ь, и извишд вся отрокы внфлеомския. (...)

33 (8) По Антипдтров-Ь увиении (Иродъ) жив'Ь 5 дней и умр*Ь, це-сдрьствовдвъ пов'Ьлениемь цесдревым л-Ьт 37. Блдговдзненъ210 сыи пдче вс'Ьх, но не от Блдгоддрндго родд. И своим мужеством нзискд цесдрьство, и розшири е, и своим д-Ьтем остдви. Ооломни же, преже доже не изв-Ьсто высть цесарево скончание, възва затвореныа ты, вда им злато и пусти я в своя си. Потом совра властеля вся и воины. Ту, стдвъ поср'Ьд'Ь ???> Пто-лом*Ъи, ему же перьстенъ и знамение, опорученное ему, УБЛАЖИ цесдря хвалами и песнями, д ндрод угБши словом умиленым и красным. И ЗАДр-Ьшь грамоту, и прочте. Бысть же писано, да Филипъ влад^еть Трихиньскою землею, а Антипд и ЛусднБЯ дд четверовлдствують, Дрхелаи же да цесарству-еть, ему же и перьстень порученъ и грамоту цесдреви нести. Того во остави правителя и господина вс-fen в-Ьщн. (...)

II 7 (2) Тогда же нккын мужь хождаше по Икзд'Ьи в чюдных ризах, возъвлекл'ь на ся власы скотиныд к т-клу своему, нд немь же м^сте не покрыто высть от влдсъ его. А лнцем в'Ьдше дкн дикий. И тон пришед к иуде-ом, вдвяше ?? НА своводу, ГЛАГОЛЯ, яко Богъ мя ПОСЛА, дд покджю ВАМ путь ЗАКОННЫЙ, им же извудБте от многих влдстелинъ. А. не вудеть владея съмьртныи, разв'Б Вышняго, пославшего мя. И то слышавше, людие и ради вышд. Идеяху по нем вся Июд'Ья и яже окрьсть Иерусалима. И ничесо же иного не творяше им, РАЗВОЕ же в Иорддньс1"Емь струимени погружал и, пущдще, ПОКАЗЫВАЯ ???, дд престднуть от злых д'Ьл своих, и вддсться им Цесарь, ИЗБАВЛЯЯ ?? и покоревдд вся непокоривыя, Одм же не покоренъ Будет никому же. бго же глдсомъ ови же поругдхуся, ови же яшд въру. И при-ведену БЫВШЮ къ Лрхелаеви, и СОБРАВШИМСЯ здкономурецемь, и въпросишд и, кто есть, и гд*Ь БЫСТЬ доселН^. И сей, отв'Ьщав, рече: человек есмь. Иде же сия въвед*Б Духъ Божий, кормяся тростным кореннем и щепками древя-ными. Онемь же грозящимся нд нь мучити и, оже не престднеть от ??? глдголъ и д"Ьл и прил'Ьпнтнся Господу Богу своему.

И встдвъ съ яростию Симон, родом есиянинъ, кннжннкъ, рече: мы по вся дни чтем Божественыя кннгы, ? ты, нынъ вышедъ из дувравы, акы зв-крь, то смъеши ли учити нас и народы прелыцати непреподовными своими глаголы. И устр-Ьмися растерзати т^ло его. Онъ же, укоряя ??, рече: не открываю ВАМ сущую у ВАС тдину, поне же не изволити есте того. Т*ЕМЬ прнид-Ьть НА ВАС пдгувд неизреченндд и вдсъ ради и БС'БХ ЛЮД'БИ.

И ТАКС рече, отнд"Ь нд ону стрдну Иордана. И никому же см*вюще къзвранити ему, то же творяще, яже и прежде. (...)

9 (1) И ПОКА же Архелаева ВЛАСТЬ отнялдся, и вддвъ ю, ту ВЛАСТЬ, Цвсдрь своим строителемь. Филипъ же и Антипд, нарекомыи Ирод, дер-ЖАСТД четверовлдстьство свое и грады многы созддстд цесарю: Иульяду, и Тнвириаду, въ чьсть Тивериа 211.

Далее в рукописи следует текст «Хроники» Иоанна Малалы X 6.1-7.7.

И в ты дьни Филипъ, сын вт. своей ВЛАСТИ, сонт» Btwfe, яко орелъ нс-тергну ок'Ь очи его. И созвд вся мудрецА своя ин'Ьмь же индко РАЗДР^ШАЮ-щим сонт., мужь онт», его же прежде ндписдхом в-ь зв^рьских влАсех ходящд и в Иерддньских струях люди ОЧНЩДЮЩА, и приид-fe к Филипу внезААпу не зовом и рече: слышите слово Господьне! Сонт., иже еси вид-вл: орел есть твое мьздонмдние, яко ко ТА ПТИЦА НАСНЛНА и въсхитницд есть. ???? и ть гр-Ьх есть; изоиметь твои очи, я же естд ВЛАСТЬ твоя и женд твоя! И ТАКС ему рекшю, и до вечерд престдвися Филипъ, и ВЛАСТЬ его вддся Агрип-Ь. И жену его Иродьяду, поя Ирод, врдт его! 6я же РАДИ вен здконници гнушд-Хуться его, но не смёдху пред ОЧИМА его вличити. Токмо еси муж, его же ндрицдхуть дикого, мы же его ндречем ИОАННА, Крьстителя Господня, и прн-HA'k к нему ст. яростию и рече: поне же еси врдтню жену понял, вездконннче! яко крдт твои умре везмилостивною смьртию, тдко и ты потят212 вудешн серпом невесным. Не премолкнеть во Божий промысла, но уморить тя пе-чдльмн злыми во ин^х стрдндх, понеже не с-Ьмя стдвши врдту своему, но ???????? исполняеши плотною и прелювы д^еши, 4-ру дттш 213 сущим от него. Ирод же, то СЛЫШАБЪ, и рдзгнт5ВАСя, и повел-fc, дд вьюще выженутьи вонт». Он же не престд по ид^ же овр^тдше Иродд, тдко глдголдше, тъ овличдше и, и дондеже всддилт» его в темницю. И высть же нрдвъ его чю-ден-ь и житие нечелов'Ьческо, яко духт» весплотень во, ТАКС же и се превы-вддше. YCTA его хл^вд не позндшд: ни НА Пдсху опреснокд не вкушдше, ГЛАГОЛЯ, яко нд въспоминдние Богу, извдвльшему люди от рдкоты, ВДАНД суть ясти и нд утечение: скорт» E'k путь. ВИНА же и сикерд ни привлижити к COETS дддяше. И всякого животндго гнушдшеться ясти. И всяку непрдвду овличдше. И НА потреву ему вышд древяные ш,еполт.кы 214, и дкриды и медт. дивии.215

(6) По МДЛ-Б времени ид-t Ирод к Тиверню, ддвы почестилъ ВЛАСТЬ его цесдрскым именем. И рдзгн'йвАвся НА нь цесдрь несытости его рдди, и отъемт» ВЛАСТЬ его, и приложи ко Агрипу, д того оземствовд во ИСПАНИЮ и ст. Иродьддою.216

(2) И потом ПОСАДИТ» БЫСТЬ вт. ИК>Д*БЮ от Тиверид строитель иже отди 217 нощию принесе въ Иерусдлимт. цесдревь оврдз, ндречемыи снимая. И постдвн и нд грдд'Ь. И утру вывшу, июдт^и, видевши, велик мятежь придшд и уждсошдся о видении, яко попрдну сущу здкону ???>. Не велить во никдкому оврдзу въ грлдъ БЫТН. И окрьстныи людие, слышдвше вывшее, вси притекошд съ тщдннем. И устремишдся к-ь Кесдрии, молящеся к Пилд-ту, ДА вынесеть семеу218 изъ Иерусдлимд. И поддеть им отьчд ОЕЫЧАА дер-ждти. Пилдту же отпнрдющуся моленид ??, но ницн пддше, 5 дьнии и пят нощин неподвижимн терпяху.

(3) И потомт» ПИЛАТ, CTIA НА престол'Ь въ велицем конеристднии, и призвд ндрод, яко отв^щдти хотя имт., и повел'Б воином, дд внездпу овт^стд-нуть жиды со оружнемь. И си, вид-Ьвше неотчдднное видение, три полкы овьстоящих, и треп-Ьтдху з*Ьло, и ПИЛАТ здпрети им и рече: исс'Ькыи вы вся, дще не приим'кте цесдревд оврдзд. И воином повел-fe овнджнтн мечи. Июд-Ьи же вси умно219 пддошд. И своя выя истяздющд, вопияху, яко угото-вихомся НА здколенке, яко овци, нежели ЗАКОН преступим!

ПИЛАТ дивися воговоязньству ихъ и чистотЬ. И повела: изнести из Иерусдлимд снмею.

ТОГДА 220 явися мужъ н^кын, и дще мужем достойно есть его ндрещи. бстьство и оврдз бго высть челов-вческт», зрдк же бго пдче челов'вчьскА, д Д*ЬЛА бго Еожествендд. И творяше чюдесд ДИВНА и силнд. Тт5мь немощно ми есть ндрещи бго человеком. ПАКЫ же НА овщее естество зря, не ндре-куть и дггелом. И вся, елико творяще, силою невидимою некоею, словом и повелением творяще. Овин о Немь глдголдху, яко здконоддвець ндшь первый от мьртвых въстд, и многы исцелений и хитрости покдздше. Ови же мняху, яко от БОГА послднъ есть. Но противяшеся вт» мноз^ здкону и суво-ты не хрдняше по отьчьскому ОБЫЧАЮ, но ПАКЫ скверна, нечнстд ничто же не творяше. Ни рукод^лднид, но токмо и словом вся уготовляше. И мнози от ндрод ПОСЛТ;ДОВАХУ по Нем и ученид бго внимдху. И многы душд подвизлху-ся, мняще, яко -гЬмь СВОЕОДЯТСЯ КОЛЕНА нюд^искд от римскых рукт..

ОБЫЧАИ же вму БЫСТЬ пред грддом НА блеонст^и горе пдче пр^вывА-тн, ту же и Ц/ЕЛЕЫ ддровдше людемь. И съвокупившися к Нему слугь 150, А от люден множство, вндяще силу бго, яко вся, елико хощеть, творить словом. И веляхуть бму, дд, вшед в грдд'Ь, нзЕьеть воя римския и ПИЛАТА н цесдрствуеть НАД сими. Но Gen невреже. Последи же, вывши весть о том влдстелем жидовьским, и съврдвшися къ ApxnepiiOM, и рекошд, яко мы не-мощни н СЛАЕН есмы противнтнся римляном, яко же н лукъ спряжен*ь. ДА шедши, возвестим Пилдту, яко же слышдхом, и веспечдльни вудем, егдд КОГДА услышить от инт^х, имИшиА лишени вудем, д САМИ изс^чени, и д^ти рдсточени. И шедше, възвъхтншд ПилАту. И се, послдвъ, нзви многнд от ндрод и Оного Чюдод'Ьицу привед^.221

Испытдвъ222 в Немъ ПИЛАТ и рдзум'Ьвь, яко доврод'вець есть, А не зло-А'Ьець, ни мятежннкк, ни цесдрствд желдтель, и пусти И. Жену но его умн-рдющу HCU/БЛИЛЪ. И шед НА ОЕЫЧНДД м-Ьстд, и ОБЫЧНАА д^лд д-Ьлдше. И пдкы БОЛЬШИМ людем совокупляющимся окрьестъ бго, и слдвяшеся Своим творе-ннемъ пдче ЕСЪ-Х. ЗАВИСТЬЮ пдкы уязвишдся нд Нь ЗАКОННИЦИ. И вддшд 30 тллАнтъ Пилдту, дд увиють И. И тъ вземь н ддсть имъ волю, ДА САМИ свое ХОт*Ьение исплънять. Искд\уть же ПОДОБНА вр*Ьмени, кдко бго вышд увили.223

ДАЛА во вяхуть Пилдту 30 ТДЛАНТЪ прежде, и ДА имъ Исусд выддсть.224 Они же РАСПЯША н чр*Ьсь отьчьскнм здконъ и много поругдшеся бму.

 <<<     ΛΛΛ     >>>   




Так называемое второе послание

сайт копирайтеров Евгений